We gaan weer Hertlopen voor Roparun Chielhollander 7 jaar geleden Op 6 april gaan we weer Hertlopen voor de Roparun. Check onze evementpagina en facebook pagina. Dit delen: Delen op X (Wordt in een nieuw venster geopend) X Deel op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend) Facebook 2e editie Hertlopen voor Roparun weer een groot succes!Datum7 april 2019In relatie totNieuwsBram Som steunt het HertlopenDatum14 maart 2019In relatie totNieuwsArnhemRun en het Hertlopen voor de RoparunDatum6 april 2018In relatie totGeen categorie